hratelné rasy za alianci
Aliance
Draenei
Před jedním měsícem hrozná exploze roztrhla nebesa severního Kalimdoru, v tom okamžiku se velká loď Exodar zřítila z oblohy a roztříštila se o povrch světa Azeroth. Vznešení Draeneiové odlétli ze zpustošeného světa jménem Outland na mezidimenzionální lodi jménem Exodar, aby našli pomoc. Inspirovaní příběhy hrdinské aliance která se spojila proti síle Plamenné Legie, Draeneiové je přišli požádat o pomoc při znovuzískání jejich zničené domoviny, Outlandu doufajíc v získání nových spojenců v souboji s Plamennou Legií, díky kterým by se jim mohlo povést konečně udělat přítrž ohavné plamenné výpravě. Ozbrojeni jen odvahou, a jejich neotřesitelnou vírou v dobro, Draeneivové doufají v nalezení spojence.
Classy: Warrior, Hunter, Shaman, Rogue, Priest, Mage
Gemcuting:
+5 k profesi Jewelcrafting.
Gift of The Naaru:
Vyléčí cíl za 65 (zvyšuje se s levelem) životů za 15 vteřin.
Inspiring Presence:
Zvyšuje šanci na zásah kouzlem o 1% Vám a vašim spoluhráčům ve vzdálenosti 30 yardů.
Shadow Ressistance:
+10 k resistenci proti stínové magii.
Noční Elfové
Samotářská rasa Nočních Elfů se jako první probudila do světa Warcraftu. Tyto nesmrtelné bytosti, pohybující se ve stínech, studovaly jako první magii a vypustily ji do světa deset tisíc let před Warcraftem 1. Svým nezodpovědným plýtváním magií, přivolaly na svět Burning Legion, což vedlo ke katastrofické vojně mezi dvěma gigantickými rasami. Night Elfům se horko těžko povedlo vyhnat Legion ze světa, ale jejich podivuhodná domovina byla zničena a zaplavena vodou. Od té doby Noční Elfové odmítají používat manu ze strachu před návratem Burning Legion, naučili se však umění druidizmu. Night Elfové se uzavřeli před ostatním světem a zůstali skryti na vrcholu své svaté hory Mount Hyjal po tisíce let. Jako rasa jsou čestní a spravedliví, k nižším rasám jsou nedůvěřiví. Jsou od přírody noční rasou a jejich síly často vyvolávají jistou nedůvěru, jakou i oni mají ke svým smrtelným sousedům. V boji využívají svou rychlost a bystrost, zabíjejí rychle a využívají tmu, aby se skryli a počkali na svoji oběť. Vypadají křehce, ale představují sílu, s kterou je třeba počítat.
Classy: Warrior, Hunter, Druid, Priest, Rogue
Shadowmeld:
Aktivováním mimo boj a pohyb (tj. na místě) vstoupí hráč do neviditelného (stealth) módu.
Quickness:
Zvyšuje šanci Dodge (uhnutí ráně během boje).
Wisp Spirit:
Po smrti se hráč stane Wispou, jež má rychlejší pohyb než duchové ostatních ras.
Nature Resistance:
Zvyšuje resistenci proti přírodě.
Gnomové
Gnómové neměří víc než tak 30 cm.Ve world of Warcaft se vyžívají hlavně jako inženýři tím si můžou vyrábět různé věci například Flying tiger googles nebo výbušnou ovci,dynamity,potápěcí helmu,otáčecí štít a jiné.
tohle jsou přídavné umění k této rase:
Escape Artist:
Dostanete se s tím za chycení pasti nebo kořenu.
Expansive Mind:
dostanete vyšší inteligenci.
Engineering Specialization:
vylepšení k povolání inženýr.
Arcane Resistance:
větší resistence proti arkánní magii.
tato tajemná rasa se snaží pomáhat alianci co nejvíc to jde i přesto že jsou tak malí.Podle mě je nejlepší gnóm: Rogue,warlock ale je na vás jaký class si vyberete.
Hlavní město je: Ironforge
Dopravní prostředek:elektrické kuře mnou nazváno je od 40/60 levelu
počáteční lokace:Coldridge Valley
Classy: Warrior, Mage, Warlock, Rogue
Dwarfové
Pokojní Dwarfové z Ironforgu jsou starobylou rasou robustníh humanoidů, kteří žijí pod zasněženými horami Khaz Modanu. Trpaslíci jsou už od nepaměti spojenci s lidmi a ještě i dneska si rádi vychutnají boj a ještě radši o něm povídají historky. V minulosti Dwarfové málokdy opustili bezpečnost svých horských pevností. Ale když se rozzvoní zvon vyzývající k boji, odhodlaně obrňují své přátele a spojence s nepřekonatelnou odvahou a udatností.
Classy: Warrior, Hunter, Paladin, Priest, Rogue
Dopravní zvíře: Válečný Beran 40lvl/60lv
Počáteční lokace: Anvil Mar
Hlavní město: Ironforge
Speciální umění dwarfů:
Stoneform:
imunita proti jedům,nemocem...
Frost Resistance:
větší residence proti chladu
Gun Specialization:
zvýší umění se střelnými zbraněmi.
Find Treasure:
při puštění uvidíte na minimapě truhly trvá dokud sami nezrušíte.nemá cooldown
Human
Lidé ze Stormwindu jsou houževnatým národem, který přežil invazi barbarských Orků během první vojny. Přes druhou vojnu se armády Stormwindu spojily do Aliance, aby znovu získaly svou vlast - Azeroth. Po úspěchu v druhé vojně byl Stormwind znovu vybudovaný a civilizace lidí začala v jižních krajích znovu rozkvétat. Po nedávné invazi Burning Legion, která nechala severní království Lordaeron v ruinách, je Stormwind posledním útočištěm lidské civilizace. Legendární hrdinové sir Lothar a král Llanda jsou obránci Stormwindu a považováni za jedny z nejlepších bojovníků kraje. Odhodlaně si plní své povinnosti - zachovávat čest a sílu lidské rasy v neustále temnějším světě.
Jsou vznešenou, dobře známou a celkem běžnou rasou. Humani byli vždy známi svoji obranou při první i druhé vojně proti Orkům. Ve světě Warcraftu vždy žili na kontinentě Azeroth. Nyní se rozšířili i do Lordaeronu. V druhé vojně proti Burning Legion, ztratili svého krále a také svého prince Arthase, který propadl temným silám.
Classy: Warrior, Mage, Warlock, Paladin, Priest, Rogue
Frakce: Aliance
Vládce: Král Anduin Wrynn
Dopravní zvíře: Kůň 40lvl/60lvl
Počáteční lokace: Nortshire
Hlavní město: Stormwind
Perception:
Aktivováním se zvýší dosah detekce neviditelnosti (stealth).
Human Spirit:
Zlepšuje ducha (zvyšuje primární schopnost Spirit).
Diplomacy:
Bonus k získávání popularity ve frakci.
Swords Specialization:
Zlepšuje schopnost boje s meči.
Mace Specialization:
Zlepšuje schopnost boje s kladivy.